Sprachcaffe, Málta (14-21 éveseknek)

Angol nyelvtanfolyam Máltán vagy Angliában? Angol nyelvtanfolyam Amerikában, Ausztráliában vagy Kanadában? Német nyelvtanulás Németországban, Ausztriában? Olasz tanfolyam Olaszországban vagy spanyol tanulás Spanyolországban? Mindegy, hol szeretnél nyelvet tanulni, a Direkt Nyelvstúdió színvonalas szervezéssel és vonzóan alacsony árakkal vár!

Angol nyelvtanfolyam Máltán, akciós angol kurzus külföldönTakaríts meg heti 50,- €-t!

Ha 2018. január 15-ig lefoglalod junior nyelvtáborodat,

akkor heti 50,- € kedvezményt kapsz!

Nyertesünk Fodor Orsolya 1 hetet töltött Máltán a Sprachcaffe nyelviskolában – 1. rész: Megérkezés Máltára

Angol nyelvtanfolyam Málta, angol nyelvi tábor külföldön Máltán"Kedves Direkt Nyelvstúdió! Meg szeretném köszönni, hogy lehetővé tettétek nekem ezt a máltai utazást! Nagyon jól éreztem magam Máltán és mondhatom, hogy életre szóló élményekkel gazdagodtam!
Amikor megérkeztem a máltai repülőtérre, eléggé elkezdtem izgulni, hiszen nem tudtam, mi várhat rám. Én értem oda elsőként a Sprachcaffe-táblához, de nem kellett sokat várnom és egy magyar lány is odajött. Nagyon megörültem neki, hiszen arra gondoltam, akármi történik is, vele könnyedén tudok majd beszélni. Aztán érkezett 2 olasz lány és egy holland és velük is rögtön elkezdtem barátkozni. A transzferbuszban a magyar lánnyal ültem és vele is hamar találtunk közös témákat. A buszút a repülőtérről a nyelviskolába nem tartott sokáig, így gyorsan megérkeztünk a Sprachcaffe hatalmas épület-együtteséhez. Sajnos a reptéren megismert lányok közül egyikkel sem kerültem egy szobába, de ez nem akadályozott meg minket abban, hogy rögtön a szobák elfoglalása után találkozzunk és lemenjünk együtt a medencéhez. Egy hatalmas medence található ugyanis a kertben, amely körül rengeteg napozóágy és napernyő is van. A délután így villámgyorsan eltelt, aztán jött a vacsora, ami egy nagy ebédlőben volt. Hihetetlen jó hangulata volt az egésznek, mert kb. 200 diák étkezett ott, és ha körbenéztél, a világ minden részéről találhattál valakit." 2016.08.01.

Amit a Sprachcaffe nyelviskoláról feltétlenül tudni kell

• Angol nyelvtábor Máltán, akciós angol junior nyelvtanfolyam külföldön MáltánKiváló ár-érték arány
  • Minőségi nyelviskolák 31 gyönyörű helyszínen világszerte
  • Változatos tanítási módszerek
  • Egyéni igények maximális figyelembe vétele
  • Élvezetes, kommunikáció központú órák
  • Barátságos és segítőkész tanárok, akik nemcsak a tanórákon állnak készséggel a diákok rendelkezésére
  • Diákok fejlődésének rendszeres monitorozása
  • Szállások széles választéka

Helyszín

Málta

Angol nyelvtábor Máltán, akciós angol nyelvtanfolyam junioroknak A máltai angol nyelvtanfolyamok során különleges élményekben lehet részed. Angol anyanyelvi tanároktól tanulhatsz  az angol nyelvtanfolyamokon a gyönyörű St.Julian's-en, mely Málta egyik legismertebb üdülőhelye. A tanulás közben pedig felfedezheted a napos mediterrán szigetet és élvezheted az elragadó környezetet. A külföldi angol nyelvtanfolyam életre szóló befektetés. Málta nagyszerű hely azok számára is, akik a változatosságot kedvelik: Málta szórakozó negyede, Paceville a közelben található, számos étterem, bár, klub várja a látogatókat. Ezen kívül a sziget kulturális és történelmi öröksége is felfedezésre vár.

Angol nyelvtábor Máltán, akciós angol nyelvtanfolyam külföldön MáltánA Sprachcaffe máltai épület-együttese kb. 10 perc sétára található a tengerparttól és a városka központjától. Az iskola területén nemcsak rengeteg tanterem van, hanem itt található a nyelvi tábor szálláshelyeinek egy része is, a klub kollégiumi szobák.

A kampuszhoz tartozik étterem és bár, ahol esténként bulikat tartanak. A kertben strand-röplabdapálya is van, valamint nagy, árnyékos lugasok, ahol mindenki szívesen pihen. Nem utolsósorban itt található az óriási úszómedence is, mely néha még a tanórák közti szünetekben is felfrissíti a diákokat.

Kiknek ajánlott?

Angol nyelvtanulás külföldön és családi nyaralás Máltán, junior és gyermek angol nyelvtábor MáltaIdeális azoknak, akik az angoltanulás mellett aktívan szeretnének pihenni, sokat kirándulni, akik szeretik a vízi sportokat, megismerni Málta kultúráját, szívesen felfedeznék a nyelvtábor helyszínéhez közel eső városokat. Akik nyitottak arra, hogy ismeretséget, barátságot kössenek más nemzetek hasonló korú tanulóival.

Időpont: egész évben    Korosztály: 14-21 évesek    Minimum nyelvtudás: alapfok

Szállás / ellátás

• Családi szállás, háromágyas szobák, teljes ellátás
  • Kollégiumi szállás, 4-7 ágyas szobák, teljes ellátás
  • Club Village szállás, 3 ágyas szobák, teljes ellátás
  • Club Village szállás, kétágyas szobák, teljes ellátás

Transzfer: Ingyenes retúr reptéri transzfer a Máltai reptérről.

Tanfolyamkezdés:

1. A szezon: 2018.01.07.- 01.28., 09.30.-10.28.
  2. B szezon: 2018.03.18.- 04.01., 05.20.-06.10.,  08.26.-09.02.
  3. C szezon: 2018.06.17.- 08.19.

Az ár tartalma

1. Angol nyelvtanfolyam Málta, junior és gyermek angol nyelvtábor Máltán, külföldönHeti 20 órás általános nyelvtanfolyam (egy óra 45 perces)
  2. 12-15 fős csoportok

730

1.420

Intenzív tanfolyami felár/hét

Fodor Orsolya 1 hetet töltött Máltán a Sprachcaffe nyelviskolában – 2. rész: Élet a nyelvtáborban

"... A szobatársam egy brazil lány volt, és szerencsémre nagyon aranyos volt, így jól kijöttünk egymással.
Az első estén lementünk Paceville-be, ami ott egy szórakozóközpont. Van ott egy pláza és egy egész hosszú buli-utca is, és az is nagyon jó volt.
Vasárnap reggel már indultam is az első kirándulásomra Gozo szigetére, ahol nagyon jól éreztem magam. Ott is találkoztam egy magyar lánnyal, ő már 2 hete itt tanult és így sok mindent mesélt az itteni életről. Hétfőn kezdődtek a tanórák, de előtte még csoportokra osztottak minket és minden csoport kapott egy „teamer”-t, akinél mindig tudtunk jelentkezni a programokra. Nekem éppen szerencsém volt és egy nagyon jófej „teamer”-t kaptam, ráadásul még magyar is volt! Az órák közötti szünetben volt velük mindig találkozó."

K. Erzsi, Málta / Angol nyelvtanulás Málta, angol nyelvtábor gyerekeknek

"Kedves Anita! Gondoltam, küldök egy gyors helyzetjelentést Máltáról, hiszen már második hete kint vagyok. Az iskola egyszerűen szuper! Főleg persze a hatalmas úszómedence, ahol az órák után rendszeresen csobbanunk egyet, persze csak bemelegítésképp, mert utána irány a tengerpart. Az órák elég intenzívek, de jó hangulatúak, és a csoporttársak is jó fejek! A szálláson egy német lánnyal barátkoztam össze, vele sokat lógunk. Egyszóval jól érzem magam, köszönöm a szervezést!"