Sprachcaffe, Málta (14-21 éveseknek)

Akciós angol nyelvtanfolyamok Máltán, nyelvi táborok, felnőtt angol kurzusokKülföldi nyelvtanulási program 9. és 11. osztályosoknak egyénileg pályázóknak. Ha Máltán keresel angol nyelvtanfolyamot, akkor keresd a Direkt Nyelvstúdiót, mert színvonalas szervezéssel, vonzóan alacsony árakkal vár! Kínálatunkban máltai felnőtt angol nyelvtanfolyamok és máltai gyermek vagy junior angol nyelvtanfolyamok is megtalálhatók.

Angol akciós tanfolyam Málta, külföldön, angol nyelvi tábor, nyelvtábor, intenzív angol tanulás, nyaralás és nyelvtanulás Málta2020 Early Bird

Foglald le 2020. február 15-ig máltai angol nyelvtanfolyamodat a Direkt Nyelvstúdiónál,

és heti 25,- € kedvezményt kapsz ajándékba!

Az ajánlat érvényes a felnőtt és junior angol nyelvtanfolyamokra is.

Londoni nyelvtanfolyam, nyelvtanulás London, akciós londoni nyelvtanfolyam

Háromszor a Sprachcaffe nyelviskolában angol és spanyol nyelvtanfolyamon – Diákunk, Zea levele

Máltai angol junior nyelvtanfolyam, Angol nyelvi tábor Máltán, akciós angol nyelvtanfolyam junioroknak "Sziasztok! Eddig háromszor utaztam a Direkt Nyelvstúdióval külföldi nyelvtanfolyamra. Mindhárom alkalommal a Sprachcaffe nyelviskola kurzusait választottam. Először 2017. augusztusában voltam Máltán. Addigi életem legjobb hete volt. Nagyon sok különböző nemzetiségű emberrel találkoztam és szereztem életre szóló barátságokat például olaszokkal. Velük annyira jóban lettünk, hogy 2018. nyarán újra visszamentünk öten Máltára. Hazafelé a repülőutat végigsírtuk. a következő nyáron újra Máltán találkozunk, de még több emberrel megyünk!

A második máltai nyelvtanulásom előtt 2018. júliusában még egy spanyol kurzust is ki akartam próbálni, így egy hétre beiratkoztam Barcelonába is. Ott is nagyon jól éreztem magam és a spanyoltudásom is sokat fejlődött, még egy hét alatt is. Hamarosan teamerként is szeretnék része lenni akár a máltai, akár a barcelonai csapatnak! Mindenkinek ajánlom! Üdv: Zea"

Amit a Sprachcaffe nyelviskoláról feltétlenül tudni kell

• Angol nyelvtábor Máltán, akciós angol junior nyelvtanfolyam külföldön MáltánKiváló ár-érték arány
  • Minőségi nyelviskolák 31 gyönyörű helyszínen világszerte
  • Változatos tanítási módszerek
  • Egyéni igények maximális figyelembe vétele
  • Élvezetes, kommunikáció központú órák
  • Barátságos és segítőkész tanárok, akik nemcsak a tanórákon állnak készséggel a diákok rendelkezésére
  • Diákok fejlődésének rendszeres monitorozása
  • Szállások széles választéka

Helyszín

Málta

Angol nyelvtábor Máltán, akciós angol nyelvtanfolyam junioroknak A máltai angol nyelvtanfolyamok során különleges élményekben lehet részed. Angol anyanyelvi tanároktól tanulhatsz  az angol nyelvtanfolyamokon a gyönyörű St.Julian's-en, mely Málta egyik legismertebb üdülőhelye. A tanulás közben pedig felfedezheted a napos mediterrán szigetet és élvezheted az elragadó környezetet. A külföldi angol nyelvtanfolyam életre szóló befektetés. Málta nagyszerű hely azok számára is, akik a változatosságot kedvelik: Málta szórakozó negyede, Paceville a közelben található, számos étterem, bár, klub várja a látogatókat. Ezen kívül a sziget kulturális és történelmi öröksége is felfedezésre vár.

Angol nyelvtábor Máltán, akciós angol nyelvtanfolyam külföldön MáltánA Sprachcaffe máltai épület-együttese kb. 10 perc sétára található a tengerparttól és a városka központjától. Az iskola területén nemcsak rengeteg tanterem van, hanem itt található a nyelvi tábor szálláshelyeinek egy része is, a klub kollégiumi szobák.

A kampuszhoz tartozik étterem és bár, ahol esténként bulikat tartanak. A kertben strand-röplabdapálya is van, valamint nagy, árnyékos lugasok, ahol mindenki szívesen pihen. Nem utolsósorban itt található az óriási úszómedence is, mely néha még a tanórák közti szünetekben is felfrissíti a diákokat.

Kiknek ajánlott?

Angol nyelvtanulás külföldön és családi nyaralás Máltán, junior és gyermek angol nyelvtábor MáltaIdeális azoknak, akik az angoltanulás mellett aktívan szeretnének pihenni, sokat kirándulni, akik szeretik a vízi sportokat, megismerni Málta kultúráját, szívesen felfedeznék a nyelvtábor helyszínéhez közel eső városokat. Akik nyitottak arra, hogy ismeretséget, barátságot kössenek más nemzetek hasonló korú tanulóival.

Időpont: egész évben    Korosztály: 14-21 évesek    Minimum nyelvtudás: alapfok

Szállás / ellátás

• Családi szállás, háromágyas szobák, teljes ellátás
  • Kollégiumi szállás, 4-7 ágyas szobák, teljes ellátás
  • Club Village szállás, 3 ágyas szobák, teljes ellátás
  • Club Village szállás, kétágyas szobák, teljes ellátás

Transzfer: Ingyenes retúr reptéri transzfer a Máltai reptérről.

Tanfolyamkezdés:

1. A szezon: 2020.01.05.- 01.26., 10.04.-10.25.
  2. B szezon: 2020.03.29.- 04.12., 05.31.-06.07.,  08.23.-09.06.
  3. C szezon: 2020.06.28.- 08.16.

Az ár tartalma

1. Angol nyelvtanfolyam Málta, junior és gyermek angol nyelvtábor Máltán, külföldönHeti 20 órás általános nyelvtanfolyam (egy óra 45 perces)
  2. 12-15 fős csoportok

780

1.520

Intenzív tanfolyami felár

Ha a fentihez hasonló máltai junior nyelvi tábort keresel, nézd meg a további nemzetközi angol nyelvi táborokat is itt:

EC (13-17 év)                       am Language Studio (13-18 év)            Inlingua (13-17 év)

Málta angol nemzetközi nyelvtanfolyam diákoknak, junior angol kurzus Máltán Málta angol nemzetközi nyelvtanfolyam diákoknak, junior angol kurzus Máltán  Málta angol nemzetközi nyelvtanfolyam diákoknak, junior angol kurzus Máltán

Nyertesünk Fodor Orsolya 1 hetet töltött Máltán a Sprachcaffe nyelviskolában – 1. rész: Megérkezés Máltára

Angol nyelvtanfolyam Málta, angol nyelvi tábor külföldön Máltán"Kedves Direkt Nyelvstúdió! Meg szeretném köszönni, hogy lehetővé tettétek nekem ezt a máltai utazást! Nagyon jól éreztem magam Máltán és mondhatom, hogy életre szóló élményekkel gazdagodtam!
Amikor megérkeztem a máltai repülőtérre, eléggé elkezdtem izgulni, hiszen nem tudtam, mi várhat rám. Én értem oda elsőként a Sprachcaffe-táblához, de nem kellett sokat várnom és egy magyar lány is odajött. Nagyon megörültem neki, hiszen arra gondoltam, akármi történik is, vele könnyedén tudok majd beszélni. Aztán érkezett 2 olasz lány és egy holland és velük is rögtön elkezdtem barátkozni. A transzferbuszban a magyar lánnyal ültem és vele is hamar találtunk közös témákat. A buszút a repülőtérről a nyelviskolába nem tartott sokáig, így gyorsan megérkeztünk a Sprachcaffe hatalmas épület-együtteséhez. Sajnos a reptéren megismert lányok közül egyikkel sem kerültem egy szobába, de ez nem akadályozott meg minket abban, hogy rögtön a szobák elfoglalása után találkozzunk és lemenjünk együtt a medencéhez. Egy hatalmas medence található ugyanis a kertben, amely körül rengeteg napozóágy és napernyő is van. A délután így villámgyorsan eltelt, aztán jött a vacsora, ami egy nagy ebédlőben volt. Hihetetlen jó hangulata volt az egésznek, mert kb. 200 diák étkezett ott, és ha körbenéztél, a világ minden részéről találhattál valakit." 2016.08.01.

Fodor Orsolya 1 hetet töltött Máltán a Sprachcaffe nyelviskolában – 2. rész: Élet a nyelvtáborban

"... A szobatársam egy brazil lány volt, és szerencsémre nagyon aranyos volt, így jól kijöttünk egymással.
Az első estén lementünk Paceville-be, ami ott egy szórakozóközpont. Van ott egy pláza és egy egész hosszú buli-utca is, és az is nagyon jó volt.
Vasárnap reggel már indultam is az első kirándulásomra Gozo szigetére, ahol nagyon jól éreztem magam. Ott is találkoztam egy magyar lánnyal, ő már 2 hete itt tanult és így sok mindent mesélt az itteni életről. Hétfőn kezdődtek a tanórák, de előtte még csoportokra osztottak minket és minden csoport kapott egy „teamer”-t, akinél mindig tudtunk jelentkezni a programokra. Nekem éppen szerencsém volt és egy nagyon jófej „teamer”-t kaptam, ráadásul még magyar is volt! Az órák közötti szünetben volt velük mindig találkozó."

K. Erzsi, Málta / Angol nyelvtanulás Málta, angol nyelvtábor gyerekeknek

"Kedves Anita! Gondoltam, küldök egy gyors helyzetjelentést Máltáról, hiszen már második hete kint vagyok. Az iskola egyszerűen szuper! Főleg persze a hatalmas úszómedence, ahol az órák után rendszeresen csobbanunk egyet, persze csak bemelegítésképp, mert utána irány a tengerpart. Az órák elég intenzívek, de jó hangulatúak, és a csoporttársak is jó fejek! A szálláson egy német lánnyal barátkoztam össze, vele sokat lógunk. Egyszóval jól érzem magam, köszönöm a szervezést!"