Ajánlott Nyelviskoláink

Akciós angol nyelvtanfolyamok Máltán, nyelvi táborok, felnőtt angol kurzusok

Külföldi nyelvtanulási program 9. és 11. osztályosoknak egyénileg pályázóknak. Ha Máltán keresel angol nyelvtanfolyamot, akkor keresd a Direkt Nyelvstúdiót, mert színvonalas szervezéssel, vonzóan alacsony árakkal vár! Kínálatunkban máltai felnőtt angol nyelvtanfolyamok és máltai gyermek vagy junior angol nyelvtanfolyamok is megtalálhatók.

Angol nyelvtanfolyam Máltán - Sliema

Angol tanfolyam Málta, külföldön angol nyelvtanulás, akciós angol kurzusok, junior angol nyelvtanfolyamokAngol nyelvtanfolyam Máltán az am Language Studio nyelviskolában

"Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, fantasztikus hetem volt, szívesen maradtam volna még akár heteket/hónapokat is! Mindenki nagyon kedves és barátságos volt, a vezetők mindig mosolyogtak és bátorítottak, hogy beszéljünk angolul."

Angol nyelvtanfolyam Máltán a Linguatime nyelviskolában

"Minden délutánt és a hétvégéket Málta felfedezésére fordítjuk, olyan mintha nyaralnánk. :)  A legtöbb este együtt vacsorázunk az apartmanunkban, sokszor mi vagyunk a vendéglátók, a fiatalok nagyon kedvelik az általam készített magyar kajákat."

Angol nyelvtanfolyam Málta, külföldön angol nyelvtanulás, akciós angol kurzusok, junior angol nyelvtanfolyamokAngol nyelvtanfolyam Máltán az Inlingua nyelviskolában

A diákok a mindennapi angol nyelvet tanulják és gyakorolják. Az interaktív feladatok, valamint a sok kiegészítő anyag kellően motiválja őket a nyelv használatára, és segíti az új anyagrész elsajátítását.

Angol nyelvtanfolyam Málta, külföldön angol nyelvtanulás, akciós angol kurzusok, junior angol nyelvtanfolyamokAngol nyelvtanfolyam Máltán a LAL nyelviskolában

A diákoknak ki kell menniük az osztályteremből és az újonnan megszerzett nyelvi képességeiket a mindennapi életben is ki kell próbálniuk. Kirándulások és különböző programok széles skáláját kínálják, hogy a diákok gyakorolhassák a nyelvet a tanórákon kívül is.

Sliema

Sliema kb. 14 ezer lakosú máltai város a sziget észak-keleti partján. Központi elhelyezkedésű, hiszen egyik része a fővárosra, Vallettára néz, a másik része pedig a  Földközi-tengerrel szomszédos. Neve a máltai sliem (béke) szóból származik. Sliema ma Málta egyik legmodernebb városa, jelentős idegenforgalmi központ, több távolsági autóbusz-vonal kiindulópontja. Sliema hosszú tengerparti sétánya köti össze Gzira-t és St Julians-t, így reggelente sok kocogóval találkozhatunk, akik, ha elég korán indulnak, akár a napfelkeltében is gyönyörködhetnek.

A pálmafákkal övezett és pihenőpadokkal ellátott több kilométer hosszú tengerparti sétány a túristák kedvelt sétálóhelye. Ennek a parti sétánynak egy üde és kedves színfoltja a "Kacsák faluja", ahol mókás kis házikókban laknak a kacsák. De nem csupán övék ez a vicces és mosolygásra késztető díszítésekkel ellátott birodalom, hanem laknak itt tyúkok, kakasok, nyuszik és hörcsögök is. Gyere, pillants bele a falu életébe: http://www.youtube.com/watch?v=pvmuONWMaXE

Angol nyelvi tábor Máltán - D. Mariann (16) diákunk levele az AM Language Studio táborából

"Felejthetelen két hetem volt ! A sziget egyszerűen varázslatos, a tenger meleg és nagyon tiszta. A kedvenc fürdőzőhelyem Comino volt, a tenger gyönyörű kék, a homok szinte már fehér :) A csoportvezetők nagyon kedvesek, segítőkészek és viccesek voltak. A program nagyon sűrű volt, így sose unatkoztunk. Az esti bulik a többi nyelviskolával fergetegesek voltak, nagyon sok embert ismerhettünk így meg. Az iskolában a tanárnő (Bettina Mangion) nagyon kedves volt, mindig azt tartotta szem előtt, hogy nekünk mihez van kedvünk. Ha épp zenét akartunk írni, akkor zenét írtunk, ha épp játszani akartunk, akkor játszottunk. A többi tanár is mindig nyitott volt az új játékokra, és több alkalommal is játszottunk együtt más csoportokkal. A szállással sem volt semmi problémánk. Habár az ebédre kapott szendvicseket már nagyon úntuk a második héten, de a reggeli és a vacsora mindig nagyon finom volt. Nagyon sok barátot szereztem és világszete levelezéseket folytatunk az interneten :) Mindenki és minden nagyon hiányzik! Bármikor szívesen visszamennék! Köszönjük a szervezésben nyújtott segítséget! Üdvözlettel: Mariann"

Munkatársunk beszámolója – Málta, Linguatime nyelviskola / Angol nyelvtanfolyam Málta

"Már a helyszín is elragadó volt!  Az iskolát gyalogosan közelítettem meg, egy napos októberi délutánon, kellemes 25 fokban sétálgatva végig a tengerpart mentén. Az iskola az út túloldalán, a St Julan’s- i öböllel szemben, egy kis csücsökben található. Alig vártam, hogy bejussak az iskolába, és kinézzek az egyik ablakból, hogy felülről is gyönyörködhessek az öbölben!

Angol nyelvtanulás külföldön, Málta, intenzív angol nyelvtanfolyam Málta, nyaralás és nyelvtanulás Máltán, angol tanulásA Linguatime tipikus máltai épületben található, kicsi, szűkös bejárati ajtóval. Maga az iskola sem nagy, területileg és létszámilag sem, viszont annál barátságosabb és közvetlenebb hangulat fogadott. Az iskola igazgatónője egy séta során bemutatta a tantermeket, egyéb szolgálati helyiségeket, a kis udvart, könyvtárat, pihenőszobát, ahol TV és csocsóasztal is várja a lazítani vágyó diákokat. A tantermek tiszták, világosak, alapfelszereltségűek, és jelentem, valóban fantasztikus a kilátás nyílik  az öbölre! Pálmafák, türkizkék tenger, ameddig a szem ellát. Peceville, Málta leghíresebb szórakozó negyede is jól látszik az öböl túloldalán.

Az iskola számos akkreditációval rendelkezik, mely azt jelenti, hogy a megbízható oktatási minőséget képvisel, és maximálisan alkalmazkodik a diákok elvárásaihoz, szabályszerűen működik, és megfelel a kívánt elvárásoknak. Az iskola épületéből autóval mentünk át az újonnan elkészült apartman házba, melyen látszott, hogy sok munkát fektettek a  kivételezésbe. Igényes szobák, fürdőzőszobák, nappali és konyha ál a diákok rendelkezetésére. A narancssárga kockás ágyneműhuzat különösen otthonossá tette az egy-kétágyas szobákat.

Az apartmanokon kívül még vendéglátó családoknál is meg lehet szállni. A családok kb. 10-25 percre laknak az iskolától. Az apartman gyalogosan kb. 20 percre található."