Olaszország

Olaszország mindenkinek tartogat valamit. Aki pihenésre, napozásra vágyik, annak ott vannak a gyönyörű, homokos strandok, ahol szinte mindig süt a nap, de este, ha a tengerpartról visszaértünk a szállásunkra, és lemostuk magunkról a homokot, már bele is vethetjük magunkat az éjszakai élet forgatagába. Természetesen a napozás és az evés mellett Olaszország elsősorban a kultúrájával csábítja oda a világ minden tájáról érkező turistákat. Nyelvtanulás külföldön, olasz intenzív nyelvtanfolyam Rómában, külföldi nyelvtanulás és nyaralásA legtöbb látnivaló Rómában van, ha tehetjük, mindenképpen maradjunk több ideig, hiszen egy nap nem elég arra, hogy mindent megnézzünk Olaszország fővárosában. Nem marad el Róma mögött a többi híres város sem, Velence, Firenze, Nápoly, Milánó... A téli szezonban is érdemes ide utazni, az Alpok déli részén levő sípályák várnak minden sportolni vágyót. Olaszország tehát mindig valami meglepetéssel szolgál, akár napsütésre, akár egy jó lasagne-ra, akár a reneszánsz paloták lenyűgöző szépségére, vagy a különleges olasz temperamentum megtapasztalására vágyunk.

Miért tanuljunk olaszul?

Olasz nyelvtanfolyam külföldön, Olaszország, intenzív olasz nyelvtanfolyam Róma, Firenze, tengerpartAz olasz nyelv a művészetek és a gasztronómia nyelve. A nyelvtudás segít abban, hogy az európai kultúra legjelentősebb központjaiba személyesen is ellátogatva, betekintést nyerhessünk a "kulisszák" mögé és az irodalmi, képzőművészeti, zenei, filmművészeti alkotásokat eredetiben is megcsodálhassuk. Olaszországban várnak Önre a cirkuszok, kolostorok, festméynek, szoborok, gyönyörű történelmi városok, na és a piacok. Ha kicsit jobban beszéljük már a nyelvet, jóízűen elcseveghetünk a helyi kiskereskedőkkel a sonkáról, sajtokról, borokról, vagy a fehér szarvasgombáról. Hazatérve magunkkal vihetünk egy szép olasz szakácskönyvet, hogy otthonunkba varázsoljuk az itáliai ízeket, de ha jó az olasznyelv ismeretünk akár tovább is kutakodhatunk autentikus forrásokat böngészve mondjuk minestrone a panna cotta tökéletes elkészítésnek módszeréről.